نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی



ژاکت وسیله ای است که به عنوان جایگزینی ایده آل برای سیستم های گرمایش دیواری استفاده می شود. اندازه بدنه آن بسیار کوچک است (به اندازه یک آبگرمکن دیواری) که یکی از مهمترین مزایای این دستگاه می باشد.

این پکیج برای گرمایش رادیاتورها و تامین آب گرم روزانه منازل و آپارتمان ها ایده آل است. پکیج های نسل جدید دارای صدای کم - محافظت در برابر یخ زدگی - راندمان سوخت نزدیک به 95٪ - سیستم خرابی الکترونیکی - فن و دودکش دوتایی ساخته شده برای اطمینان از هوای کافی در فضای نشیمن و انتشار کامل دی اکسید کربن - و همچنین کارایی برنامه هستند. مشاغل روزانه و هفتگی وجود دارد.

پکیج ها معمولا با برق و گاز (نسل جدید با انرژی خورشیدی) کار می کنند. قیمت پکیج ها بسته به ظرفیت - نوع سیستم گرمایش - تعداد مبدل های حرارتی و کشور سازنده از 1 میلیون تا 5 میلیون متغیر است.

همه چیز درباره پکیج دیواری خاکی

گرمایش راحت و آب بهداشتی در آپارتمان همیشه یکی از نیازهای اساسی بشر بوده است. شاید همچنان شاهد استفاده از تخت های ذغالی و بخاری های نفتی در برخی نقاط کشور عزیزمان باشیم. اما حقیقت این است با توجه به فراوانی و در دسترس بودن گاز طبیعی.

امکان دسترسی به این موهبت الهی، فناوری را به ارائه راهکارهای جدید برای بشریت سوق داده است. پکیج دیواری وسیله ای است که جایگزین موتورخانه حرارت مرکزی می شود و آب گرم مورد نیاز برای گرمایش محیط را از طریق رادیاتور و آب گرم بهداشتی برای مصارف روزانه مانند شستشو، استحمام و ... تامین می کند.

امروزه پک دیواری پرطرفدارترین روش ایجاد گرمایش در سراسر جهان است، فضای مفیدی را اشغال نمی کند، امنیت بسیار بالا، استقلال کامل هر واحد مسکونی و رضایت کامل و کافی از عملکرد پک دیواری تقریباً غیر قابل استفاده است. موجود در مورد استفاده از این سیستم جای سوال وجود دارد زیرا خانه ها و واحدهای تجاری را از هم جدا نمی کند. راندمان بالا و استفاده بهینه از سوخت گازی از دیگر عواملی است که توسعه دهندگان را تشویق به توسعه استفاده از پک های دیواری می کند.

پکیج دیواری که تنها نوع فن دار آن بر اساس استانداردهای سختگیرانه دنیا تایید شده است، مصرف کننده را از طریق رادیاتور یا فن کویل یا سیستم گرمایش از کف گرم می کند و همچنین خانه را گرم می کند یا لیکتیلان بهداشت را تامین می کند. آب گرم فوری. علاوه بر این، اتصال این دستگاه به کولر گازی از طریق آبگرمکن می تواند علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، گرمایش راحت و مقرون به صرفه تری را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

استفاده از دودکش های تعاونی مخصوص (دو جوش) در هنگام نصب پک های دیواری این امکان را فراهم می کند که علاوه بر دود متصاعد شده در حین کار تجهیزات در محیط خارجی، هوای لازم نیز از طریق هوا تامین شود. . دستگاه در برابر محیط خارجی نیز محافظت می شود و در نتیجه حفاظت کامل در اختیار مشتری قرار می گیرد برای اطلاعات بیشتر به نمایندگی ایران رادیاتور آذر صبا مراجعه کنید

عملکرد بسته:

روش عملکرد زمستانی:

پکیج دیواری آب گرم مدار گرمایش را در زمستان تامین می کند. با باز شدن شیر آب گرم، جریان آب از سنسور فشار میکروسوئیچ عبور می کند، این سنسور فعال می شود و با ارسال فرمان به شیر سه راهه برقی از طریق برد کنترل الکترونیکی، مدار رادیاتورها به طور موقت قطع می شود. . ، و آب در مدار گرمایش به مبدل حرارتی ثانویه پوسته می رود. بنابراین بلافاصله پس از بسته شدن شیر آب گرم، شیر سه طرفه برقی به طور خودکار آب گرم را از مدار گرمایش به رادیاتور منحرف می کند.

نحوه کار در تابستان:

در این حالت پکیج دیواری تنها زمانی به صورت خودکار باز می شود که نیاز به تامین آب گرم باشد. هنگامی که کاربر یک آبگرمکن را روشن می کند، فرمان روشن کردن مشعل توسط میکروسوئیچ سنسور فشار روی صفحه کنترل الکترونیکی داده می شود و آب گرم بلافاصله از طریق مبدل حرارتی ثانویه پوسته و لوله تامین می شود. هنگامی که آب گرم خاموش می شود، دستگاه بلافاصله خاموش می شود.

مزایای کیت دیواری: برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور با تهران سرویس کاران تماس بگیرید.



مزایای پکیج دیواری عبارتند از: مستقل بودن فضاهای نشیمن از یکدیگر، استقلال هر فضای نشیمن در تامین آب گرم و گرمایش، عدم نیاز به ساخت خانه مرکزی، امکان مدیریت سیستم از داخل. . ساختمان، نداشتن هزینه صورتحساب و نگهداری ماهانه، سهولت نصب، راه اندازی، نگهداری و سرویس، راندمان بیشتر نسبت به اتاق ماشین مرکزی، ایمنی بیشتر به دلیل در دسترس بودن سنسورهای جریان آب گرم، گرمایش و دود و ... اشغال فضای مفید در ساختمان های با ابعاد کوچک،

تقریباً مانند آبگرمکن دیواری معمولی، درجه حرارت را در حد مطلوب تنظیم می کند، آب گرم مداوم و فراوان را در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند، واحد خانه را تا حداکثر مساحت 350 متر مربع کاملاً گرم می کند، بی صدا. و عملکرد بی صدا، راندمان حرارتی بالا در عین حال سوخت باعث صرفه جویی در مصرف، کوتاه شدن مسیر لوله رادیاتور و انتقال آب گرم به محل مورد نظر و در نتیجه جلوگیری از اتلاف انرژی و زمان می شود.

معایب پکیج دیواری:

علاوه بر مزایای فوق، تنها عیب روکش دیوار این است که فضایی معادل کابینت آشپزخانه اشغال می کند.

انواع پکیج:

انواع بسته بندی زمینی، دیواری، شکری و پنکه ای می باشد.

پارامترهای مهم برای انتخاب و تعمیر بسته بندی:

1 دودکش ساختمان 2 اندازه ساختمان 3 مقدار مورد نیاز ورودی آب گرم 4 تامین اکسیژن مورد نیاز از دستگاه. یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب پکیج دیواری وضعیت لوله های ساختمان برای رفع مشکل دودکش ها می باشد، در ساختمان هایی که دستگاه مناسب برای فعال سازی دستگاه ها ندارند دستگاه ها در دو نوع با هم و دودکشی طراحی می شوند. و با فن

دستگاه نه تنها به ازای هر کیلووات برق به یک متر مکعب فضا نیاز دارد، بلکه فضای اتاقی که دستگاه در آن نصب می شود نیز باید به طور دائم به محیط خارجی خارج از اتاقی که دستگاه در آن نصب می شود متصل باشد. برای اینکه دستگاه بتواند اکسیژن لازم را از محیط خارجی دریافت کند، شیر باید باز شود، اتاقی که دستگاه در آن نصب می شود سالم باشد و در صورت نشتی احتمالی گاز در اتاق جمع نشود.

محل نصب پکیج دیواری باید دارای شرایط زیر باشد:

روی اجاق گاز و سایر وسایل گرمایشی ننشینید.

حداقل فاصله دستگاه از دیوار مقابل یک متر می باشد.

حداقل فاصله از نزدیکترین دیوار یا کابینت باید 15 سانتی متر باشد.

حداقل فاصله از کف تا پایین بسته باید 120 سانتی متر باشد.

حداقل فاصله عمودی از پوشش تنظیم پکیج تا شیر دودکش باید 30 سانتی متر باشد.





:: بازدید از این مطلب : 6818
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: